Smartchic.ro, imbracaminte de dama si barbati


So, sunt o mare pasionata de magazinele online. Cred ca am zeci de magazine pe care pe frecventez mereu sa prind promotii, produse noi, produse unicat si tot felul. Nu prea imi place sa vad aceleasi haine peste tot.

Si ajungem la ceva ce eu personal port aproape in fiecare zi, blugii. Blugii sunt o piesa de imbracaminte care nu lipseste din garderoba noastra. Si acuma am gasit ceva interesant pe smartchic.ro. Este vorba despre 10 perechi de blugi din acelasi model din Romania, produsi de Escape si accesorizati in stil unic pentru magazinul Smartchic. Astfel, nu te trezesti ca te intalnesti cu o prietena si purtati acelasi model.
Sunt modele interesante, in trend pentru anul acesta si pentru anul viitor. Si au si 98% bumbac. Tanam, iata despre ce vorbesc:



 Daca nu purtati blugi sau v-ati saturat de ei, magazinul mai comercializeaza si alte tipuri imbracaminte de dama. 

Si pentru baieti si domni sunt oferte frumoase. Imbracaminte pentru barbati, eventual pentru iubitul vostru, dragi cititoare. Pulovere moderne, pantaloni, bluze. Toate sunt in trend, cel putin dupa modelele pe care le-am vazut expuse. Pentru ca de obicei sunt la curent cu tot ce se poarta. 
Aruncati si voi o privire, nu strica. Eu fiind fata, am ramas cu gandul la acei blugi. Chiar si cei care sunt cu mici rupturi dar model unic, se pot purta iarna in cluburi.




Share pe Facebook


Articole similare:




2 comments:

Haine Online spunea...

Blugii sunt superbi. Insa din pacate am intrat pe site si nu mai sunt prezenti. Probabil ii voi avea dupa ce stocurile vor fi refacute.

cluj restaurant spunea...

Chiar ca blugii sunt foarte ok, si pe acel site am pus ochii pe unele produse si preturile sunt foarte bune

________________________________