Mesaje 1 Martie noi


mesaje 1 martie noiVine 1 martie, de ce sa nu trimiteti mesaje noi personelor pe care le iubiti. Am selectat cele mai frumoase mesaje de 1 martie cu ocazia acestei zile speciale. Mesaje care vestesc venirea primaverii, a soarelui si a florilor. Cu aceasta ocazie, noi femeile asteptam un buchet de flori si cateva mesaje frumoase.
  • Gingasi ghiocei, soare dulce zambitor, inimi deschise pline de bucurie, toate acestea pentru tine formeaza un martisor incarcat cu prietenie.

  • Cu rosu si alb am inlantuit gingasul ghiocel. L-am parfumat cu toata dragostea mea, l-am inconjurat cu mireasma primaverii si din tot sufletul ti-l daruiesc tie, sperand ca-ti va aduce fericire.
  • Cu tine alaturi, viata intreaga, o nesfarsita PRIMAVARA !Te iubesc
  • Primavara asta vreau sa simtim amandoi cum viata ne curge prin vine asemenea raurilor de munte eliberate de gerul iernii.
  • Din fire de matase fine
  • Cu gand curat, cu dragoste
  • Ti-am impletit un martisor
  • Ca sa-l porti de 1 Martie!
  • Sunt micut si frumusel
  • Si ma cheama ghiocel
  • Eu alung iarna din tara,
  • S-aduc dulcea primavara
  • In aceasta dimineata soarele a batut in geam mai insistent. Ai deschis si ai lasat primavara sa intre in casa… e 1 Martie!.
  • Din departari pe aripi nestiute in aceasta zi frumoasa primeste-n dar un simplu si mirific martisor.


  • Sper ca aceste mesaje de 1 Martie sa aduca un zambet pe buzele persoanelor dragi.




Share pe Facebook


Articole similare:




________________________________